lauantai 8. toukokuuta 2021

Outoja sattuu huoneessani joko joku yrittää kypsyttää päätäni tai sitten itse unenpöppörössä toimin hassusti. Toinen hanska oli piilotettu puseroni alle ja kerran oli samanlaisia jalanjälkiä kun potilas V. jättää käytävälle kengistään. Tänään oli verkkarini käännetty kaapissa nurinpäin.

 Kerran linnan miehen vaistolla menin katsomaan kaapissani hanskojani olikin kumma vaan toinen hanska poissa joku vaisto pani minut katsomaan puseroni alta olikin hanska siellä. 

Toinen kerta oli kun tulin ulkoa oli selvästi kävelty huoneessani pöydän ääreen ihan kun olisi joku ottanut kahviani. Minulta ei ollut tullut kura huoneeseeni jos olisi tullut olisin heti ne pyyhkinyt. Kumma vaan kun olin potillas keittiöllä tulikin potilas V. ulkoota sanoi sille hoitaja nenäni edessä että putsaa jalkasi kun ihan samanlaista hiekkaa tuli sen jaloista kun oli huoneessani.

Tänään pani linnanmiehen vaisto minut katsomaan verkkarini huomasin heti että oli joku tai minä muisti pois toiminut kun oli verkkarit käännetty nurin päin. Olen kyllä sen verran tokkurassa olantsapiinista 20 mg etten voi suoraan syyttää ketään oudoista ilmiöistä huoneessani. Voihan olla että olen niin sekasin ja teen outoja temppuja huoneessani. Unissani pitää minun toimia muuten kyllä huomaisin tekoni.

Kummallista on kaikki vaan talossa minun lääkitsemiseni LITIUMILLA 1800 mg sekä RISPERIDON lääkkeillä jotka lopetettiin kovan nenäverenvuodon takia mitä kahdessa sairaalassa hoidettiin peijaksessa mistä en apua saa,  meilahteen seuraavana päivänä missä heti avun sain.  Menee vielä paskalääke OLANTSAPIINI 20 mg sekä pari muutakin lääkettä. 

Ajatelkaa kaikki vaan juopon ison Antin selkin samarian pisaran kokin takia. Kun se paha juoppo oli saatana kun aina haksahdankin paskaan toinen toistaan  vittumaisempia paikkoja ovat olleet minulle monetkin paikat,  juuri alkaa potilaat minusta tykkäämään kun henkilökunta alkaakin piruiksi minulle. 

Lukekaa pahinta mitä voi olla kun Jammu setä Siltavuori tappoi ne pikku tytöt poltti vielä nekin. Ja kauanko se sai tehdä tekosijaan eikä kukaan tehnyt mitään. Oli nikinmäen attendossa Jammun pilaama Reijo tyttärensä tehnyt itsemurhan ja pienelle tehty pahaa,  mitä sitä en Reijolta kysynyt. 

Saunotin Reijoa ja jeesasin sitä muutenkin lukekaa olen kirjoitellut yksityiskohtasemmin tilanteesta kuinka minut vietiin raudoissa peijakseen kellariin. 

Kysynpä vaan miksi sadistit tykkäävät näköjään jammu sedistä. On peijaksesessa täysiä elukoita vartijoina kumma kun ei kukaan ole  niitä hoitanut,  muistan senkin kyrvän vartijan sen tatuoinneistaan kun lyön uuniin kyrvän. Ei meinannut se saada siteitä kiinni käsistäni. Kyllä pitäisi saada jo jotain aikaseksi suomenkin mielenterveys ja päihde puolella. Kunhan nyt alkaa pahoja ihmisiä tippumaan korona virukseen kunnolla leviää se kun kulovalkea. Intiassa tuupertuu jengiä kunnolla mitähän pahaa ne on tehneet. 

MIETTIKÄÄ TUKEHTUESSANNE MITEN  JEESUS KÄRSI RISTILLÄ KÄRSIKÄÄ NYT IHMISKUNTA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...