torstai 6. toukokuuta 2021

Treeni päivä tänään aamusta herättyäni sellijumppia tehden tiukkoja treenejä. Salilla käyden aamupäivästä siellä tiukat treenit tehden.

Aamusta aikasin sellijumppia tehden heräsin siinä kunnolla minulla on sama koska jumppaan. Tein aamusta etunojapunnerruksia ja lankutuksia tehden tein myös hyvät venyttelyt. 

Nuoriso katsoi vähän pitkään kun nostin kengäni töissä korkealle semmoiseen palloon työsalin keittiöllä. Potkasin siihen pojat olivat huuli pyöreänä kun vanha monottaa noinkin korkealle melkein kahteen metriin. 

Ei potilas P. saanut puolen metrin päähänkään monottaen palloa. Olen sanonut P. potilaalle lämmittelyjen tärkeydestä puntilla kun se lataa penkkiin melkein trekka painot heti kylmiltään. Olen sille sanonut että repii se paikat rikki itseltään. Ja sama loppuvenyttelyt puuttu siltä treenistään.

On se kaveri kaikki niin tietävinään muutaman kuukauden käynyt vissiin salilla käynyt niin onkin jo kun vanhatkin tekijät. Ei sillä meinaa tulokset kehitty neuvoin sitä tekemään pyramidillä sillä nousee penkki aika äkkiä.

Kyllä tämä henkilökunta onkin aika outoa ei saa seurustella ruokapöydässä helvettiäkö se kuuluu niille yhtään mitä me puhumme. Aina kauhea riita kun potilas P. kysyy lisää ruokaa salaatteja ainakin. Eivät anna ne sille lisää eivät edes salaattia. Ja riita on valmis toki potilas P. saa minutkin hermostumaan on se semmoinen kaveri. Kovapäinen se on kun ei se iso kaveri hermostu hoitajiin totaalisesti.

Vedin salilla hauista mutkatangolla isolla painolla mikä nyt onkin aika paljon tippunut parhaista vuosistani,  vedin nokalla läänin vankilassa 75 kilolla hauista ykkösen. Vedin myös taljalla ojentajia sekä istuen taljaa ja hauista käsipainoilla sekä olkapäitä vedin myös käsipainoilla. Aloitin tänäänkin pysty nostoilla taljoilla ja tangolla käsivarsia tehden.

Nyt alkaa uni painamaan silmiäni kun onkin univelkaa minulla useilta öiltä. Hyvää yötä kansakunnat minkähän värinen savu nousee Vatikaanin savupiipusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...