perjantai 7. toukokuuta 2021

Katsoi nuoret miehet ulkotöiden keittiöllä pitkään kun nostin jalkani noin 1.90 metriä korkealle narussa roikkuvaan palloon. Että vanhallakin vielä lähtee no ikäni treenaten

Roikkui työsalin keittiöllä semmoinen verhon pallo noin 2 metrissä monotin kevyesti siihen,  tosiaan nuoret miehet katsoivat pitkään että näinkin vanhalla vielä mono nousee. No olenhan ikäni treenannut monoakin,  jokapäivä venyttelen itseäni tein spagaatinkin parhaimmillani. Se on nyt jäänyt pitää ottaa spagaatikin vielä ohjelmaani jos se alkaisi vielä menemään.

Enhän ole kun vasta 65 vuotias mutta kondikseni on kaikesta lääkitsemisistäni huolimatta kun 35 vuotiaan kunto. Olenhan niin paljon treeannut elämässäni taloissa jatkuvaa treeniä punttia ja aeropistakin tehneenä. 

Kävin yhteen aikaan lenkillä joka päivä kun olin menossa Risto Merosen talliin nyrkkeilemään hain kestävyyttä lenkiltä. Aloitinhan nyrkkeilyn isäni Martti Hyvösen opeilla junnusta jo kun isäkin oli piirinmestari jossain kevyessä sarjassa. Mukavaa kun isäni oli vasuri opin lyömään kanssa molemmilta puolilta. 

Huomasin haakassa asuessamme kemikalio liikkeen ikkunassa punaset oikeat pienet nahka hanskat. Poljin pienellä pyörälläni munkkivuoren ostarille missä faija oli hommissa sanoin isälle että anna 12 markkaa ostan oikeat hanskat,  nopeasti takasin kaupalle ettei kukaan ehtinyt ostaa hanskoja. 

Isäni pani minut aina viikonloppu otteluun,  päätä minua pitemmän kaverin kanssa. Harmitti kun se pitkänä sai aina lyötyä nenäni auki. Sitten kerran minulle riitti ja oikein taisin hypätä ja löinkin kaverin selälleen. Siihen loppui sen kaverin kanssa ottelut, ei tullut enään kaveri viikonloppu otteluumme.

Edusti isäni viipurin nyrkkeilijöitä nuoruudessaan. Harmi vaan kun pilasi saastat Mengele lääkärit elämäämme isälle työnnettiin lääkkeet ja minua se myrkyttämään. 

Isäni oli sydänvikainen dementikko epäilen vaan kaikesta johtuvaa nuoruudessa ongelmia tuottanut hangon kunnanlääkärin poika, kuka oli mennyt autooni missä oli Terkan sukelluslaitteet olikin kaveri vielä homo kaiken lisäksi. 

On kyllä helvettiä että saavat aikuiset homot pilata nuorten poikienkin elämän. Kun minuakin yritti Kolho huittisten varavankilassa,  haksahtikin äijä pahasti minussa ei päässyt se mitään minulle tekemään mutta kehui kaikkien kuuluisien ja rikkaiden olevan homoja. Mattomies vei minut ollesani noin 14-15 vuotias hotelliin loviisassa ja juotti ja yritti raiskata,  mutta onnekseni nukahdinkin vessaan lukkojen taakse. Eli miettikää nyt mikä kammo on minulla homoja kohtaan,  nautin jengeistä ketkä eivät niitä siedä.

Kumma vaan kun alkoivat elämääni saastat Mengele lääkärit pilaamaan,  kun lopetin lusimiset. Häipyi pahimmat murhamiehet elämästäni alkoikin siitä ongelmani. 

Kauan on homo odottanut jos näin on ennen kun alkoi meille isäni kanssa ongelmia tulemaan. Isäni tiesi minut ykkösmieheksi omalla tavallani linnoissa,  siksi niissä viihdyin paremmin kun siviilissä.

Nyt vaan olen odottanut kostoni aloittamista pitää vetää tilille minulle paskaa aiheuttaneet. Tarvitsen juridista ja lääketieteellistä apua pitäisi saada kunnon korvaukset minun yhteiskunnalta. Isäni perinnöt vei rosvot ja edunvalvonta kaikki. 

Hupi tuomion sain kaveristani,  taposta tuomitsivat minut vaikka ei rikoskaan ollut niin rankka enkä sitä tunnustanut. Nukuin ja herään kaverini onkin alasti lattialla ja tyypit hävinneet kämpiltä. 

Siskoni Railakin sekoitti päivääni kun olisin antanut autoni,  mikä oli siskolleni viety ilman minun lupaani menimme mustalais Roope Blomeruksen  ja naisensa kanssa Railalle katsomaan autoani. Raila huusi että mustalaiset pois heidän mailtaan. 

Menin ihan sokkiin sen huutelusta kun Roopekin sanoi että lähdetään pois siskosihan on ihan hullu. Sanoin näin olevan autoni jäikin siskolleni. Minulta meni muisti siitä asti en muuta muista kun heräämiseni kaverini kämpiltä kun se lattialla makasi. 

Siskoni oli myynyt autoni ilman minun suostumustani kuulemma siskoni tytön tyttö olisi sen ajanut pöpelikköön näin puhuttiin. 

Ajatelkaa säästin vuoden siihen autoon,  en liikkunut isältäni vuoteen missään kun korttini meni kaksi kertaa vuoteen kiersin korttelin. Odotin kortin saantia takasin,  isäni kanssa hieno peli saatiinkin kalevasta vaimon kauppakassina vissiin olleen corollan. 

Eli miksi ei minua kuuneltu rosiksessa ollenkaan löivät vaan myrkkylääkkeet minulle pitäen minua lääkityksissä etten voinut itseni puolustaa. Ajatelkaa jos olisi mennyt rosikset lain mukaan olisin voinut saada enintään törkeästä pahoinpitelystä ja kuoleman tuottamuksesta tuomion. 

Mikä olisikin ollut joku vuosi tuomio,  kaikki lieventävät asiat huomioon otettaessa. Olen ollut yli kolme vuotta puhtailla tuomiosta,  joten olisin linnoissa päässyt puolikkailla varmaan.

Ja en usko että olisin törkeästä saanut kun kaverilla oli vaan vissiin mustelma vatsan seutuvillla. Ja siitä sisäinen verenvuoto mikseivät hälytyskeskus laittanut pikana ambulanssia paikalle ja vaikka medi helin siihen pihaan. Tosiaan emme saaneet edes venäläisen Vadimin kanssa apua heti paikalle. 

Kysymme sitä vaan kaikki juristinikin varmaan ketkä tietoisia olivat asiasta. Miksi minut kidutettavaksi otettiin,  mitä oli koko reissuni kun psyykettäni koeteltiin hupituomiollani mihin tiesin olevani yksin ainakaan syyllinen.

Ja miksi Pekka Husgafvel vaati minut mielentilaan kun rikoskaan ei nyt ollut ihan törkämmästä päästä, vaikka siinä olikin outoja piirteitäkin. 

Syyttäjäkään ei vaatinut mielentilaa,  miksi Pekka vaati sanoen minulle että pääsen puolta vähemmällä. Helvetti mikä typpi sekin oli kyttien ja muidenkin viranomaisten metku,  saada minut tuhottua psyykkisesti ja fyysisesti. Mutta kovemmaksi vaan tulin,  pitäen itseni hyvässä kunnossa taloissa kun taloissa. Jengiäni keräten monissa taloissa olleena nyt onkin kovia jengejä linnoissakin ja siviilissä vieläkin kovempia. 

Kunhan eivät nyt linnoissa painisi porukka pamppujen kanssa,  kun vanhaliitto lusi oli pamputkin meikäläisiä riksun pappikin oli poikien pisneksissäkin mukana, kun minä lopetin lusimiset näin papin tuusulan seurakunta opistolla luther opistolla,  sanoi pappi että riihimäen keskuvankilassa loppui siltä hommat mutta liperit on kaulassa. Lukekaa miten tartutin tippuria luther opistolla on sekin kovaa tarinaa. 

Onhan suomen varmaan riskein vartijakin sukulainen toivotaan ettei se joudu vääntämään jengien kanssa muuten lähden minä liikkeelle. Sattuu vaan olemaan nelinkertanen suomen mestarikin kiekossa serkkuni poika.

KOSTO ONKIN SULOISTA VAI MITÄ JUMALAN OMAT USKON SOTURINI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...