perjantai 7. toukokuuta 2021

Tulipalo tilanteista ja hupituomiostani noin 13 vuotta pahoissa paikoissa olleena. Kun emme venäläisen kaverini kanssakaan apua heti saaneet hälytyskeskuksesta.

Hyvät unet nukuin nukun paremmin ja levollista unta kun minulta otettiin myrkkylääke LITIUM 1800 mg pois listoilta. Mutta miksi vasta kovan nenäverenvuotoni jälkeen mitä ei peijas saanut hoidettua rikkoi vaan lääkäri rustoa nenästäni mitä ihmettelin kun oli nenäverenvuoto miksi piti lääkärin satuttaa nenääni,  niin paljon se  sattui kun jollain tapilla rustoa rikkoi. 

Kysyin täällä ohkolassa naislääkäriltä E. E osastolla 20  mitä lääkäri teki nenääni sanoi se vaan peijaksen lääkärin rikkoneen rustoa nenästäni. No mentiinkin seuraavana päivänä meilahteen ambulanssilla siellä sainkin heti hoitoa kolmelta naiselta mitkä olivatkin sisar hento valkoisia. 

Hoitivat ne hyvin hommansa en muista yhtään mitään operaatioista muuta kun jonkun tupon laittoi lääkäri varmaan nenääni. Sitten olikin seuraava muistikuvani kun istuin sängyllä ja odotin taksi kyytiä ohkolaan. 

Kai ne laapiksella tyrehdyttivät nenäni vuodon. Hyvää duunia tekivätkin meilahdessa peijaksesta en muutenkaan saa kunnon hoitoa. 

Lukekaa Jammu siltavuoresta tarinaa kun autoin sen hirviön pilaamaa Reijoa nikinmäen attendossa jouduin sieltä raudoissa peijaksen kellariin kidutettavaksi mitä se oli psyykkistä ja fyysistä. Saunotin Reijoa ja muutenkin auttelin joi se jatkuvasti nikinmäen attendossa vaikka se olikin siellä kielletty. 

Kerran se jurrissa yöllä poltti mikrossa tavaraa heräsin siihen kun savua oli talossa ja kaikki melkein rullatuoleissa ja rullaattoreilla liikkuvia potilaita. Joku pikku hälytys kuului jo toimistosta. Huomasin mikron savuavan helvetti ei noissa paikoissa ole edes yöpäivystystä. Sammutin mikron ja tyjensin sen tavaroista.

Kielotokin meinasi palaa kun päivällä savusi toimistossa lamppu palopäälikkö sanoi vaan että tuttu vika sanokaa talonmiehelle käskin sen repiä kattoa auki ja katsoa mikä käryää.

No helvetti yöllä alkoikin lukollinen ruokavarasto savuamaan tuli mustaa savua katon rajan aukoista. Soitin palokunnan ja sanoin että tuletteko nyt vai menenkö pakissani olevalla kirveellä ovesta läpi ja sammutan savupisteen. 

Sain kaverini kuolemasta noin 13 vuotta pahoissa paikoissa lusimista kun ei tulleet heti paikalle kaverini kuoli sisäiseen verenvuotoon oliko sitten minun aiheuttama mihin tunnen olevani syytön. Olisi minun tuomiossani pitänyt ottaa huomioon monia teijöitä ja mioksi minut huumaisivat heti järvenpään poliisissakin pameja vielä löivät minulle mitä en voi syödä kun menee niistä älli minulta heti. Mutta tulin kostamaan ihan kaikille ketkä minulle paskaa tekivät ja aiheuttivat vuosien kidutukseni. Minulla on ollut aikaa suunnitella maailmanne loppua. Ja helvettiin teidät siunaten.

Sain pitkän tuomioni kun eivät heti lähettäneet hälytyskeskuksen kautta apua meille.

Mikseivät heti lähettäneet apua minun ja veli venäläisen Vadiminkin soittaessa häytyskeskukseen. Sanoivat vissiin minulle että työnnä viinaa kaveriisi ja Vadimille sanoivat kuulemma että opettele suomen kieli ennenkun heille soittelet. Miettikää nyt hyvät ihmiset miksi minulle järjestettiin tuomio sanoi vielä järvenpään kyttä samaa että sinulle Kaitsu järjestetään hupituomio.

No tulivatkin pikana kielokotoon kun kerroin että evakuoin porukan ja olen valppaana jos lehahtaa varasto kunnolla. Ei palohälytyskään pelannut talossa onneksi olimme yöllä  Merjan kanssa hereillä ja hoidimme homman. Porasivat palomiehet lukon auki ja sammuttivat käryävän lampun.

Tutkin tilanteen olisi siinä ollut mahdollisuus paloon kun oli sulanut hyllyssä olevaan pahvilaatikkoon sulaa muovia. No sainkin aika äkkiä sähkömiehen taloon laittamaan kuristimia mistä palon alku lähti olivat vanhat kuristimet saksalaista tuotetta nyt laittoi sähkis helvaria. 

Sanoin sähkömiehelle että olit käynyt huoneessani sanoi se arvanneen että huomaan sen. Kerroin tuolini liikkuneen pari senttiä, oli sähkis laittanut minunkin huoneessani uudet kuristijat lamppuuni.

Minä olen niin tarkka tutkija ettei minulta jää mikään huomaamatta vaistoankin asiat ihan eritavalla kun tavis tallaaja. Näen ja kuulen asioita eritavalla kun tavallinen tallaaja. Minulta ei jää yksikään kivi kääntämättä tutkintaani tehdessäni. JUMALA ON LÄSNÄ ASIOISSANI  SIKSI  HUOMAAN  JA KUULEN JA NÄEN ASIAT IHAN ERITAVALLA  KUN MUUT SAAN YLHÄÄLTÄ TIETONI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...