sunnuntai 16. toukokuuta 2021

Miksi pakottavat minut syömään lääkkeitä. Kun monessa paikassa olen ne sylkenyt pois suustani ja henkilökunta on pitänyt minua terveenä kun syön lääkkeeni vaikken siis ole syönytkään.

Hienoa että on osastolla 50 pari pyörää minä käytän aina tota samaa pyörää on se hyvä polkea 3 vaihteinen sillä pääsee hyvin. Kävin kaupassa ja pyöräilin vähän tulin takasin oli meillä ruoka perunaa porkkanaa ja jotain vegaani kastiketta. Olen syönyt jo jonkun aikaa vegaaniruokaa olisin syönyt aikoja sitten mutten kehdannut pyytää sitä kun tuntuu kaikki vaikealta talossa.

Kun sama venäläinen mies lääkäri kuka määräsi minulle LITIUMIN 1800 mg ja RISPERIDON lääkkeet mistä LITIUMISTA 1800 mg sairastuinkin pahasti kiitos vaan  minkä  teit. 

Tämä samainen venäläinen ei antanut minulle sianlihatonta ruokaa vaikka sanoin ettei uskontoni anna sikaa syödä. miettikää sitä uskon soturini. Selitti vaan se minulle ettei sitä sianlihatonta voi minulle järjestää. Vaikka oli osastolla pari muutakin sianlihatonta. Miksihän tämä osasto 30 venäläinen mieslääkäri minut otti hampaisiinsa. Eivät taida venäläiset meistä sotilaista pitää, onneksi jengiini kuuluu venäläinenkin. Ja vähän muun maalaisiakin sieltä täältä maailmaa.

Ei antanut se minun puhua,  puuttu se siihenkin muistaakseni toki se pesi hyvin kätensä litosta kun se sanoi että määrää se suomi hoitajien puheilla minulle LITIUMIN 1800 mg sekä RISPERIDON lääkitykset. 

JOKU LÄÄKÄRI LAITTOI MINULLE LISÄÄ LÄÄKETTÄ ABILIFY 20 MG SEKÄ FELODIPIN 10 MG JA MYRKYN MINULLE OLANTSAPIININ 20 MG. ALKAA MITTANI OLEMAAN MELKO TÄYS TÄTÄ SAATANAN LEIKKIMISTÄ. SAISI OPETTAJANI POIKA TEHDÄ JOTAIN ON SE MAJURI ARVOLTAAN. KUOLI JUURI NUORUUDEN KAVERINI ARTO NUPPI SANOI SE MINULLE KUN PÄÄSEN SIVIILIIN SAAN HETI SATA MIESTÄ RIVIIN JA ASEISIIN. KYSYNPÄ NYT VAAN MISSÄ NE KAIKKI SOTURIT OVAT.

Olen nyt tässä talossa syönyt myrkkynsä vaikka olisin pystynyt nekin sylkemään roskikseen. Ottivat alkuun jatkuvasti kusi ja verikoetta minusta. Siksikin söin lääkkeet,  monessa paikassa tosiaan olen sylkenyt lääkkeet pois suustani. Ja pelleillyt että hyvin toimii lääkkeet. 

Mikä on suomalaisten ja venäläisten ammattitaito etteivät huomaa minusta etten ollut syönyt hiidenpellossakaan yli puoleen vuoteen lääkkeitä. Panin ne aina taskuun miksi siis minut pakotetaan syömään sekopää lääkkeitä mistä sairastuu pahasti somaattisiinkin sairauksiin.

KUN EI PERKELE SE KUULU YHDELLEKKÄÄN LÄÄKÄRILLE JA VIELÄ VÄHEMMÄN HOITAJILLA MINKÄLAINEN OLEN JOS ON MINULLA VAUHTI PÄÄLLÄ MITÄ VITTUA SE KUULUU MUILLE JA JOS OLEN HILJAA MASENTUNEENA EI SEKÄÄN KUULU MUILLE YHTÄÄN. OLEN HOMO SAPIENS IHMINEN YKSILÖ PERSOONA IHAN SEMMOINEN VAAN KUN OLEN. 

EN TAVISJENGIIN OLE IKINÄ KUULUNUT KUN OLEN TAVIKSIA NIIN PALJON YLEMPÄNÄ. VANHA LIITTO MINUT TUNSI RAUHAN POIKANA JUMALAN OMANA. REPIKÄÄ SIITÄ HUUMORIA MENGELET JA KAPO HOITAJAT. MIETTIKÄÄ MIKÄ ON TEIDÄN VANNOMANNE HIPPOKRATEEN VALA SEKÄ LÄÄKÄRIN VALA.NOUDATATTEKO TE SITÄ MONETKAAN. SIMON WIESENTHALIN HENKI ELÄÄ JA VOI HYVIN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...