sunnuntai 16. toukokuuta 2021

Oli aamun avaus aamupala ja lääkkeet. Seuraavaksi lähden salille vaikka olenkin nukkunut huonosti heinänuhan vaivatessa, nenäni oli ihan ummessa toki myös nenäverenvuodon operaatioiden jälkeen.

Olen hunajalla siedättänyt itseäni uskon kyllä hunajan tehoon minulta oli allergiaoireet pois monta vuotta.  Nyt on vaan niin paljon koivun siitepölyä ilmassa ettei mikään tunnu auttavan. Todella paha kevät on nyt ei tämmöistä ole ollut pitkään aikaan.

Kohta onkin salivuoro meillä 9.30 alkaa treenit,  ei kyllä oikein huvittaisi mennä salilla kun olen väsynyt ja nenäni ihan tukossa. Nenäni on ollut kyllä siitä asti tukossa kun peijaksessa mursivat rustoa nenästäni. Kovasta  nenäverenvuodostani johtuen. Olen yrittänyt selvittää miksi piti peijaksessa rustoa murtaa nenästäni. Sanoi osasto 20 naislääkäri E.E että meni ne rustosta läpi muuta en siltä saanut tietoa.

Helvetti todella ihmettelen miten nenäverenvuodon takia lähdetään rustoa rikkomaan nenästäni. Sattui niin saatanasti lääkärin operaatio nenäni kanssa. En nyt tähän toista mitä mitä muuta tekivät nenälleni mutta seuraavana päivänä jouduinkin vuodon alkaessa uudestaan meilahden sairaalaan missä avun heti sainkin kolmelta ihanalta naisihmiseltä.

Koitan tehdä tänään salilla kevyet treenit kun olen nuhassa mutten viitsi väliin treenejä jättää. On minulle treenit niin tärkeät kulkee fyysinen ja psyykkinen käsi kädessä. Ruumiin kulttuuri on minulle ollut aina tärkeä.

Nyt lähden odottamaan liikunnan ohjaajaa tulee se kohta hakemaan meitä. On harmi vaan nenäni tukossa operaation takia sekä nyt vielä allergiaoireet vaivaavat. Täytyy vissiin yrittää joku allergialäke ottaa jos niistä nyt mitään apua on ei ole ne tähän mennessä mitään auttaneet minua monet lääkkeet olen syönyt allergioihini. Jos toi uusi venäläinen naislääkäri voisi jonkun uuden allergialääkkeen määrätä.

Voisihan sitä kokeilla jotain reseptilääkettä jos ne auttaisi minun allergiaani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...