torstai 6. toukokuuta 2021

Sellijumpat aamusta, vielä salille niiden jälkeen tein hyvät treenit salilla. Muutamat liikkeet ehdin tehdä salilla superina melkein tein treenin. Tarinaa illasta ohkolan sairaalasta.

Saakeli kun olen ottanut puheeksi minulle vääryydellä saadun MINIRIN vesitystauti tabletin nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti,  tullut osastonylilääkärin mukaan  LITIUMISTA  1800 mg johtuen. Eivät täällä osastolla 50 ota hoitajat lääkkeiden jaossa mitään kantaa sanomisiini. Kun osastolta 20 oli annettu ihan väärää tietoa lohjalle erkoislääkäri M.F etten juo päivisin niin paljon enkä kuse yöllä. Helvetti ihan paskaa puhuivat join samalla lailla ja kusin sinä yönäkin sorsani täyteen.

Olen siksi rutissut lääkkeiden jaossa MINIRIN lääkkeen turhasta syönnistä mikä lukee minulle tulleessa kirjeessä että lopetetaan MINIRIN jos se ei vaikuta minuun,  minulle ei ole siitä mitään hyötyä ollut.

Juon pitkin päivää ja kusen yöllä sorsani täyteen. Miksi siis eivät lopeta MINIRINIÄ mikä opn täysin turha minulle. En mielelläni ota mitään lääkkeitä kun olen ollut ennen myrkyttämistäni LITIUM 1800 mg lääkkeellä ja RISPERIDON minkä minulle vielä venäläinen lääkäri pantiin määräämään.

Lukekaa miten pahasti sairastuin lääkkeistään. Monia vaivoja tuli minulle yksi pahin oli silmieni vienti verenpainelääkkeellä kun juuri silloin meni silmäni huonoksi. Löivät ilman minun ja lääkärin keskustelua verenpainelääkkeen mikä oli ihan turha minulle piirun verran oli pari kertaa yläpaine yli rajana pitämänsä 140.   Ajatelkaa minäkin olen sotilas ja venäläiset lääkärit minua myrkyttävät LITIUMILLA tommoisilla pitoisuuksilla. Sanoi kyllä venäläinen mieslääkäri että pani se  LITIUMIN 1800 mg suomihoitajien puheilla.  

 Silmät ovat tärkein aisti ihmisellä jos silmät menee on peli pelattu.  

Puhuivat kaihista muttei se puhkea parissa päivässä noinkin pahana kun minulla meni mustia palloja silmissäni ja vaaleaa verhoa mikä jäikin jatkuvaksi vaikka kovan nenäverenvuotoni jälkeen se lopetettiin. 

Kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla eli TSH arvot hoitajat vaan sanoivat jo osastolla 30 että otetaanhan minusta kusi ja verikoetta jatkuvasti ei sinulla hätää ole sanoivat henkilökunta. 

Miksei tehty mitään varmaan myrkytystilaani niin kipeä olin lääkkeistä. Vielä kerran tähän mitä minulle tuli lääkkeistään. Käsien paha vapina tippui käsistäni tavaroita semmoisia nykäyksiä tuli käsiini. Päänsärky oli jatkuvaa seksihalut ja kyky meni ohi mikä on meille venkuloille tärkeää usko toivo ja rakkaus tärkein on rakkaus. 

Mitä täällä ei ole kenessäkään ei potilaissa eikä senkään vertaa hoito henkilökunnassa. Uneni olivat sekasin nukuin välillä noin 4 tuntia yössä kumminkin olin ainoita töissä käyviä osastoilta. En kahteen vuoteen pitänyt edes palkallista kesälomaa. Olin töissä senkin ajan kun tykkäsin olla töissä pääsi osastoilta pois jotain tekemään. Lukekaa aikasempia tekstejäni olen siellä kertonut yksityskohtasesti asioistani. 

Mitä minulle nykyään tehdään ei ollut ennen venäläisiä lääkäreitä vuosiin kellokoskella kymmeniä kertoja ollessani minua ei silloin myrkytetty lääkkeillään. Monessa paikassa olen sylkenyt lääkkeet pois ja ovat henkilökunta niin tyhmää että ovat menneet halpaan näyttelemisessäni. Pitivät minua terveenä kun söin lääkkeeni vaikka siis en syönyt vaan syljin ne pois. Olen niin ovela venkula palaa jatkuvasti hoitajia ja lääkäreitä väärin  tekemisistään kohdallani. Häivyn suomesta heti kun saan selvyyden motiiveihinsa mitä minulle ovat tehneet olen linnoissa ollut aika ykkösmiehiä miksi siviilissä uskaltavat minut myrkyttää lääkkeillään. 

Kysyy sitä koko linnojen mafiani. Ja perheeni on laaja kuuluu siihen kansainvälistäkin porukkaa.

Mikä on lääkäreiden HIPPOKRATEEN  vala mikseivät sitä noudata lääkärit miksi kysymme vaan. Olette vielä kaikki lääkärit ja hoitajat JUMALAN SILMIEN EDESSÄ KUN AIKANNE TULEE KOLKUTELLA HELVETIN PORTTEJA. Mitä minulle suurelle hyvän tekijälle olette tehneet vuosien saatossa. Panin perintöni menemään auttaessani nistejä sun muita ihmisiä. Edunvalvonnan kautta veitte saastat isäni isolla työllä jättämät perinnöt. Isäni Martti Hyvönen oli vuosia ilmasena valvojana suojakoti yhdistyksellä. Oman työnsä ohella teki Isäni valvontaa. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...