Niin se taas ilta joutaa pikku hiljaa tulee seuraavaksi iltapala ja taas kerran myrkkylääkkeet. Helvetti kun pääsisi näistä myrkkylääkkeistä eroon mitä minullekkin työnnetään on OLANTSAPIINI 20 mg minulle paha lääke. Onneksi lopettivat minulta LITIUM 1800 mg mikä oli ihan myrkkymäärä minkä venäläinen mieslääkäri minulle määräsi suomalaisten hoitajien puheilla kuulemma. Siksi puhun myrkkylääkkeistä kun minut sairastuttuvat pahasti kyseisellä lääkkeellä.
En tänään kaupassa käynytkään säästän rahojani kun on taas kahdet laskut talolle peräkkäin. Täytyy nyt sossulle puhua tilanteestani voiko se tehdä mitään asialle.
Pitäisi tyhjentää tilini puolessa välissä kuuta että tiliotteet näyttäisivät miinusta. Minä kun olen ollut rehellinen enkä tilejäni ole tyhjentänyt, mutta olen ilmoittanut maksuun menevistä laskuista mitkä lankeavat maksuun. Nytkin oli minulla noin 1500 euroa maksuja ja ylijäämäni tililtä oli 26.90 euroa. Mikseivät ota niitä huomioon laskelmissaan. En ole viitsinyt huijata kelaa ja sossua.
Helvetti tekevät kela ja sossu kauheat laskelmat ja turhaa työtä tiedoissaan mikseivät vaan lyö kirjeen päälle punasella että hylätty voisin suoraan heittää roskiin kelan ja sossujen kirjeet.
Kun ne aina tulevat kielteisenä takasin minulle. Vaikka mitä niihin runoilen minäkin olen töitäkin tehnyt jonkun verran, ihan urakka hommissa ollut linnoissa ja leireillä mutta ei niistä mitään eläkettä ole kertynyt minulle, saan työeläkettä noin 11 euroa kuussa.
Olen tapellut vuosia kelan ja sossujen kanssa, ilmasena työntekijänä olen ollut monessakin hoitomestassa palomiestä, putkimiestä, sun muuta noroviruksen siivoojaa, psykiatriakin olen ollut kun sain rakkaudellani T. tytön sähköhoidosta pois. Meillä alkoi T. kanssa olemaan rakkautta ilmassa ja siksi sen sähköhoito lopetettiin.
Eli miettikää saatanan myrkyttäjäni mitä minä teen annan potilaille JUMALAN RAKKAUTTA JA SIITÄ SYNTYY PARANEMISTA.
Kun eivät nämä hoitajat monetkaan tee muuta kun jakavat lääkkeitä herkkiin ihmisiin ja muuten ovatkin melko kaikki koneella koko päivän. Mitä todella ihmettelen mitä ne naputtaa koneella. Ja toikin on todella vaarallista, minusta kirjoitella yhtään mitään kun eivät monetkaan yllä samalle tasolle minun kanssani on todella vaikea laskeutua samalle tasolle hoitajien kanssa.
Ei pitäisi kenenkään tyhjäpään kirjoitella minusta yhtään mitään. Olen heittänyt herjaa hoitajille ja joitakin juonia kysymyksiä ei tiennyt monetkaan yhtään mitään kysymyksistäni. Eli mikä on yleissivistys monellakin. Kun ei olla puhuttukkaan kaikkien hoitajien kanssa, niin kun tuli osastolle yksikin nuori hoitaja kyseli se fiiliksiäni. Sanoin sille ettei kirjoita sen mukaan minusta yhtään mitään. Kun ei se tiedä minusta yhtään mitään, ei täällä ole kun yksi hoitaja kuka tajuaa minuakin ja se on juuri hoitaja J. kenelle antenninkin olen asentanut.
Täälläkin osastolla 50 on vaan yksi hoitaja kuka antaa niin sanotusti terabialuontaista hoitoa eli keskustelee se potilaiden kanssa ja pelailee. Monetkin hoitajat katselevat vaan yrmeänä kanslian ikkunoista potilaita ja naputus jatkuu tietokoneellaan.
On todella vaarallista minustakin kirjoitella paskaa kun eivät minua yhtään tunne muut kun J. hoitaja. Muisti se minut jo aikanaan kolmosantenni huollon perustaneena, sanoi se vielä ettei ollut siihen aikaan kun minun kolmosantenni huolto lehdessä asensin sen taloon kolmosantennin.
Olimme meidän huoltomiehen Jarmo Salonrannan kanssa aikaamme edellä Jamppa kun oli viisas mies ja minä toimin. Jarmolla oli paha selkäreuma panin pieneen televisio huoltoomme bingispöydän missä Jamppa vetristi selkäänsä pientä peliä otimme sen kanssa. En olekkaan Jampasta kuullut mitään vuosiin olisiko menehtynyt sairauksiinsa reuma sitä vei pahasti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti