Onneksi se myrkky lääke LITIUM 1800 mg lopetettiin mutta vasta sitten kun pääsin meilahteen kovan verenvuodon tullessa nenästäni. Ja menimme lohjan osastonylilääkärin S.V puheille lopettivatkin kummasti vaan sitten LITIUM 1800 mg minkä venäläinen mieslääkäri määräsi suomalaisten hoitajien puheilla kuulemma oli venäläisen palaverissa mukana oma hoitajani osastolta 30 naishoitaja M.M sekä mieshoitaja M. ja opiskelija. Tuli vielä kirje minulle osastonylilääkäriltä S.V sekä erikoislääkäri M.F.
On huonoa kun en tunne ketään venläistä lääkäriäkään. Miten helvetissä voivat venäläisetkin lääkärit määrätä minulle lääkkeitään. Hoitajien puheilla ja rapoprteilla menee läärit ja olen kohdannut monella kerralla ihan tyhjäpäisiä hoitajiakin.
Lukekaa miten taivaan ISÄ maanjäristyksen teki kellokosken talo huojui juoksi yksikin tönkkö jalkanen naishoitaja turvaan minun sylini yritti, mietin sitäkin eukkoa kun vuosia myrkytti minua lääkkeillään. Huusin että tuliko ISIKSEN KONE KYLKEEN. Melko kaikki pelästyivät paitsi minä nauroin vaan taivaan ISÄN rankasua, odotin vaan että olisi talo sortunut mukava olisi ollutkin raunioissa kulkea ja katsoa JUMALAN AIKAANSAANNOSTA.
Olenhan näistä paljon puhunutkin mutta ei liikaa voi infoa ihmisiä mitä minulle tehdään. Toki selittää nämä vaan lääkkeen sivuoireista. Mitä tosin on monessakin lääkkeessä mutta miksi minut piti sairastuttaa pahasti lääkkeellä. Kun en ole mielisairas olen alkoholisti minkä monetkin tietävät. Olen sentään ollut linnoissakin ammattihommissa eivätkä kukaan minua hulluna pitänyt. Seutulan leirilläkin pidin pilleristit kaukana leiristä ja huumepojilla ei ollut sinne mitään asiaa. Kysynpä vaan mikä on näiden myrkyttäjieni motiivi mitä kyseli Majuri tuttunikin.
En koskaan ole saanut kellokoskella tämmöistä hoitoa että sairastun jostain lääkkeestä näin pahasti. On tämä mennyt ihan vituiksi minun osaltani mutta ei olekkaan ollut venäläisiä lääkäreitä talossa ennen minua hoitamassa. Ja mitenkään venäläisiä väheksymättä on vaan kumma kun juuri nykyään on ne ohkolassa lääkäreinä.
Kyllä luulisi että suomalainen lääkäri parhaiten tajuaa suomalaisen aatokset ja sairaudet pään alueelta. On tämä mielenterveysala niin herkkä ala kun ihmisen mieleenkin vaikutetaan.
Pahinta on tässäkin talossa kun ei ole kukaan hoitajista varmaankaan uskossa että voisivat ne rakkaudella hoitaa potilasta.
Minäkin sain nuoren naisen rakkaudellani pois sähköhoidosta kielokodossa hiekkaharjussa.
Olen monia töitä tehnyt hoidossa ollessani, niin sanotusti vaikka olisinkin voinut häipyä koska vaan minua olisi huvittanut, ulkomaat kutsuu minua. Suomi on kirottu maa ja kirottu kansa toisten osalta. Niin pahaa olen saanut ottaa vastaan suomessa.
Olen mielelläni ollut viinakatkolla kellokoskella olen saanut huikan aina katki. Mutta miksi alkoivat minulle hullun kirjoja lyömään kun viinapiru kuoli päästäni. Minua ei enään piru riivaa minkä olen aina tiennyt minulla olleen. Oli rankka ja kivinen tie viinapirun voittaminen noin 13 vuotta sain paska paikoissa olla hupia kiinni kysynpä vaan miksi.
Kun vaan olisi rahani riittäneet ei kukaan minua silloin hulluksi haukkunut eikä pakottanut lääkkeitä syömään, eikä pakkohoitoja syyttä tarjoamaan. Eivät olisi edes uskaltaneet, kun ryhmääni oli jokapuolella liikenteessä. Tuntuivat minutkin monetkin tuntevan, missä vaan liikuin aina tuli omaa jengiä vastaan.
Tämä reissu on vaan ollut minulle liikaa jäin taloon tutkimaan näiden motiivia minun sairastuttamisessa.Nyt on vointini hyvä mutta anteeksi en anna sairastuttamistani vuosiksi.
Eiköhän se taivaan isä vielä tee jotain hyväkseni ja kaadu viholliseni edessäni. Näinhän teille kaikille vihollisilleni käy, ennemmin tai myöhemmin, sitten armoa anelette ja viimeistä voitelua. Minä sanon vaan teille menkää suoraan helvettiin.
Monetkin koette vielä kauhua maatessanne viimeistä hetkeä odottaen vuoteen omana, kun ette uskalla edes kuolla kun tiedätte paikkanne helvetissä. Ja tämä koskee niitä ketkä tietävät pahaa tekevänsä ihmisiä tuhotessanne.
Kyllä hyvät ihmiset nukkuvatkin rauhassa pois taivaan temppeleihin mutta pahuus joutuu suoraan helvettiin. Ja sen takaan ja alleviivaan se ei mukava paikka ole.
Miettikää ikuisuutta, iankaikkisuutta, äärettömyyttä kun se tuska ja kipu ei häviä koskaan. Ei koskaan ei koskaan ikuisuus. Niinkun vaan taivaan ISÄ osaa ja haluaa poikansa kiduttajia koetella.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti