perjantai 4. kesäkuuta 2021

Pitäisi päästä nollaamaan tämän talon touhut, konjakkia maistelemaan kun olisi joku loma paikka minulla. Lähtisin heti tai olisi minulla oma kämppä häipyisin heti. Vasikoita ja muita paskoja talossamme.

 Alkaa niin paljon vituttamaan tämä paikka kun on potilas aineisto mennyt ihan vituilleen surkeeta on porukka nykyään ohkolankin sairaalassa vasikoita ja muita sekopäitä on täällä. Yksikin T. selitti minulle ihan paska puhetta että olisin puhunut yhden kaverin päälle sen lähdettyä toiselle osastolla oli varmaan kyseinen kaveri papereistani repinyt joitakin liuskoja, kun oli papereihini koskettu. 

Huomasin heti että oli käyty pöydälläni olevaan muovikassiin missä oli maksettu ja maksamattomia laskujani. Oli kaverin lattialla olevien tavaroiden päällä samanlaisia liuskoja paperia mitä oli kahdesta laskustani revitty.

Kyllä minä tutkijana teen siitä omat johtopäätökseni. Kaveri sekoili jotain numeroita laskien papereihin. yksi T. alkoi vittuilemaan kun ärähdin sille kun se taas kerran kuunteli korva kanslian ovessa mitä hoitajat puhuivat . Sanoin T. ettei se kuuntele,  jos minustakin hoitajat puhuvat jotain ei kuulu jollekkin muille asiani.

Huusi T. minulle käytävällä että olisin kaverista mistä puhuin edellä,  että se olisi radioni yrittänyt varastaa ja polttanut papereitani. Miettikää nyt mitä saatanan väkeä täällä on.  En ole tollaisia puhunut kenellekkään. Saatanan T. jos vielä se vasikka on. Kun huusi se kerrankin ulko oven luona talon ylilääkärille A.S että kuuliko päälikkö kun hän taas vasikoi. 

Oli oven luona muitakin kuulolla vaarallinen kaveri on T.  Varmaan onkin tollalailla sairas kaveri ettei tajua mitä paskaa itselleen aiheuttaa tollasia huutelemalla. Voi mennä vääriin korviin tollaset huutelut ja tulee kaverille ongelmia. 

Muuten onkin T. ihan mukavakin kaveri. Kun minäkin tykkäänkin potilas T. olen yrittänyt tätäkin kaveria jeesata ja lohdutella ettei sille haikea fiilis tule. Harmiton kaveri se on yksi tiukka kaveri osastolla 20 kyllä puhui jotain T. pieksämisestä. Mutta sekin kaveri oli todella outo tyyppi varmaan kaman käyttäjä oli sekin.

Eilen se sai nuoren miehen P. puhutettua,  kenelle on aina hoitajilla jotain valittamista. Antoi T.  sille pitsan kun potilas P. meni sanomaan yhdelle pullukalle hoitajalle että laihduttaa se ja mitä muuta se oli vielä sille sanonut. Toki onkin kyseinen hoitaja pahin vittuilija potilas P. ruokalassa aina riitelevät.

Kumma vaan kun kuulin T. puhuvan hoitajille kovalla äänellä ettei potilas P. saisi kyseiselle hoitajlle vittuilla. Itse puhuu se pahaa kyseisestä hoitajasta ei tykkää T.  kyseisestä hoitajasta.

Onhan talot menneet ihan vituilleen linnat ja hullujen huoneet mikä sitten on nämä talot pilanneet huumeet ainakin on pahinta mitä voi taloissa olla. Sekoittaa huumeväki kaikki sekasin ilmapiiri menee ihan vituilleen. Me herkät ihmiset kun vielä vaistotaan kaikki ilmapiirin muutokset heti ja vaikuttaa se monen psykkeeseen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...