sunnuntai 6. kesäkuuta 2021

Aamusta tarinaani ohkolan sairaalasta hyvin nukuttu yö pari kertaa heräten kusihätään. Vielä asiaa lääkkeiden aiheuttamista sairasteluista menin huonoon kuntoon kaikilla tavoilla.

Olen tosta olantsapiinista aika tokkurassa yöllä nytkin kusin yöllä ohi sorsastani oli kustaa lattialla huomasin sen yöllä. Otin paperia ja pyyhin kuset pois ei onneksi ollut kun vähän kustaa lattialla.

Pitäisi minun saada kaikki lääkkeet pois listoilta kun eivät ne minulle sovi mitkään. Olen alkoholisti en mielenvikainen,  siksi en lääkkeitä tarvitse ja monessa paikassa olenkin sylkenyt lääkkeet vessanpyttyyn. Ja henkilökunta pitänyt minua terveenä kun syön lääkkeeni vaikken olekkaan siis syönyt niitä.

Eikö toi olekkin ristiriitanen asia kun syljen ne pois luullaan että olen syönyt ja siksi terve olin. Miten voivatkin olla lääkärit ja hoitajat noin tyhmiä kun menevät minun näyttelemiseeni mukaan. Voin näytellä psykoa, skitsoa, maniaa, masentunutta mikä vaan käy minulle. Olen paljastanut nämä myrkyttäjäni kun syyttä minuakin yrittävät myrkyttää lääkkeillään. Miettikää mitä tämmöiset ihmiset ovat, kun syyttä myrkyttävät minua lääkkeillään. 

Mistä olen sairastunut pahasti venäläisen määräämä suomi hoitajien puheilla minulle  LITIUM 1800 MG sairastutti minut pahasti, ja verenpainelääke mikä minulle määrättiin hoitajien puheilla varmaankin,  kun en siitä puhunut mitään lääkärin kanssa ja meni silmäni hetkessä huonoksi lääkkeen aloitettuani. Lopetettiin se lääke heti mutta jäi vasempaan silmääni vaiva ikäänkun semmoinen harso menee silmässäni jatkuvasti.

Kumma vaan kun silmäaseman lääkäri järvenpäässä puhui kaihista mutta miten se juuri olisi puhjennut verenpeinlääkkeen oton jälkeen. Kun muutaman lääkkeen jälkeen meni silmäni mustia palloja meni silmissäni ja vaaleaa harsoa. 

Onhan silmät ihmisen tärkein aisti ilman käsiä ja jalkojakin tulee toimeen mutta jos silmät viedään on se maailmanloppu.

Onneksi kovan nenä verenvuotoni jälkeen mitä hoidettiin peijaksessa ja meilahdessa seuraavana päivänä. Lopettiin LITIUM 1800 MG SEN JÄLKEEN. Mikseivät ottaneet henkilökunta mitään kantaa pitkään sairasteluuni osastoilla 30 ja osastoilla 20. 

Valitin jatkuvasti LITIUMIN 1800 mg aiheuttamisesta sairasteluistani vapinat kovat, päänsärky jatkuvaa, seksihalut ja kyky meni,  nukkuminen huonoa ja kokonaisvaltanen huono oli oli jatkuvaa. Selitti vaan  hoitajat osastolla 30 ettei minulla ole hätää kun otetaan minusta jatkuvasti kusi ja verikoetta. 

Miten kumminkin lohjan sairaalaan osastonylilääkärin todistuksessa kirjallisena oli TSH arvot eli kilpirauhas arvot olleet koholla vuosia tod.näk. LITIUMISTA 1800 MG JOHTUEN. Sekä nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutettu LITIUMISTA JOHTUEN. 

Miksi eivät henkilökunta  tehneet mitään kun yksikin nuori hoitaja osastolla 20 sanoi että näkevät he koneelta labrojen tulokset. Kysynpä vaan mikä on näiden motiivi saada minut huonoon kuntoon. Ja vielä panevat siihen venäläiset lääkärit, mikä helvetti on näiden motiivi siihen,  kysynpä sitä vaan ovat vaan niin juonia etten ole saanut selville motiiviaan. Kai ne minua yrittävät raittiina pitää kun minulle ei viina sovi.

Tuntuu vaan niin oudolta kohteluni talossa kun talossa. Miksi sitten huumehemmoja paapotaan talossamme saavat ne käryjensä jälkeen hetkessä taas työluvat,  ja pääsi täältä pari huumehemmoakin pois toinen siviiliin kuulemma ja muutamat hoitokotiin hatkarit pääsee siviiliin. 

Miten näin on minä en vedä mitään en edes polta. Töissä olen käynyt kipeenäkin jatkuvasti täällä talossa. On huoneeni siistein ja muutenkin en ole muuta vastaan kun pakkohoitoani ja pakkolääkitystäni. En ole mielenvikainen olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä.Miksei sitä lääkäritkään noteeraa piipittävät vaan henkilökunta että ota lääkettä. Mitä en tarvitse kun en sairas ole. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...