Tykkään taiteesta ja luistelu on sitä ikään kun enkelit liihottelisivat kun luistelijat kiitävät jäällä. Kauneutta sitä se on luistelu. Kyllähän tota lätkääkin on tullut seurattua ja pelattuakin toki höntsäkiekkoa.
Menin espoon hautausmaalle kello viisikin hommiin traktori kuskina olleena. Sitten töiden jälkeen ajoin masalaan asunnolleni söin vähän ja ajoin hiacellani järvenpäähän tekojäälle pelaamaan latkää. Tuli siitä pitkä päivä mutta ei haitannut se minua kun kondikseni oli rautaa.
Harmittaa vieläkin kovasti kun en päässyt hierojan oppiin haikon kartanoon, oli minulla vetoa kauppaneuvos Satu Tiivolaan ja tyttäreensä Katriina Wuoristoon ja heidän pitämään haikon kartanoon.
Oli minulla rauhankyyhky tatuointini ranteessani, siihen tyttäsi hierojan oppi olisi ainakin sormeni kestäneet kun en ole koskaan hävinnyt sormikoukkua. Olin linnoissa ollut ei kelvannut linnanmies hierojaksi.
No meninkin espoon hautausmaalle traktori kuskiksi. Katsoin vähän aikaa lätkää suomi kanada oli se suomella 1-0 ei minulla ole väliä kuka voittaa pelin kunhan tulee hyvä matsi. Ennen nuorena olin aina kanadan puolta kun ne ottivat aina miehestä mittaa.
SITTEN TULI ARMEIJAN JENGI VENÄLÄISET OLINKIN NIIDEN PUOLTA. TROIKAKSI SANOTTU JENGI MIHAILOV PETROV JA HARLAMOV. OLI NE IHAN YLIVOIMASIA SIIHEN AIKAAN.
Nyt sammutankin koneeni ja alan nukkumaan kun väsyttää minua kunnolla nyt. On vielä huomenna aamusta punttisali pitää levätä kunnolla että jaksan salille lähteä.
HYVÄ YÖTÄ KANSAKUNNAT JA HERRAN SIUNAUSTA KAIKILLE KANSOILLE. OLETTE TÄTÄ AIKAA SIKSI JUURI NYT OLETTE ARVOKKAITA. ITKEN JOKAISEN KUOLEMASTA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti