tiistai 15. kesäkuuta 2021

Aikasin illasta nukkumaan ja aikasin herätykseni kello 5.20 nyt talon osaston koneelle kirjoittelemaan tarinaani. Olisihan se mukavaa jos oma koneeni pelaisi. Annan sen nyt ladata niin kauan kun se lataa.

En osaa laittaa tätä tekstiä facebookiin mistä tulee käyntejä enemmän koneelleni. Pitäisi päästä facebookiin minun ja avata sieltä sivu että pääsisin sinne sisään. Mutta jos tulee tälläkin tavalla käyntejä minulle toivotaan niin. Kummasti tulee yhteen pötköön näytölle tekstini vaikka tähän jätänkin välejä. Menin tosiaan aikasin nukkumaan eilen illasta väsytti minua niin paljon. Kaveri katsoi eilen konettani ei se saanut siihen mitään tehtyä, soitti se isälleenkin ja kysyi siltä neuvoja emme saaneet pois latausta koneeltani. Tuli vaan siihen näytölle uusi teksti että ODOTA ja pallo siihen pyörimään latauksen merkiksi. Vituttaa toi räkijä potilas V. taas se yskii keuhkojaan pihalle tupakka kopissa. Osastolla 30 se oksenteli kerrankin potilaskeittiössä lavuaarit ja lattian ja kerran yöllä lähdin kuselle niin kaksi hoitajaa pesi lattiaa kysyin V. potilaalta mitä oli tapahtunut sanoi se oksentaneensa lattian. Ja nytkin sama tyyppi pummaa kahvia muilta heti aamusta sanoin sille että oli sinulla juuri täysi pussi nessiä mikset siitä juo, sanoi se olleensa velkaa niin paljon. Helvetti muutakin ihmettelen kun juuri kuoli kaksi kaveriani kahdesta perheestä oli toisen kaverini veli joutunut pitämään happipulloa mukanaan. Paskoja hommia tehneet ja röökiä palanut paljon. Täälläkin on yksi hoitaja kuka tunsi Arinkin kuka kuolikin kehkosyöpään. No tämä kyseinen hoitajakin polttaa röökiä sanoin siitä sille ei mitään kannanottoa asiaan. On kyllä outoa että hoitohenkilökunta polttaa röökiä kun tämäkin hyväkäs V. räkii keuhkojaan pihalle tupakkakopissa. Ari meni kuulemma keuhkosyöpään ja Arton vei maksa syöpä rauha kavereiden sieluille nuoruuden kavereita menee paljon monia kuoli sinä aikana kun keravallakin pyörin. No olenhan hautausmaan mies siksi varmaan tulevat viimeistä voitelu hakemaan. Niin poliisit kun rosvotkin, ihan kaikki haluavat minulta siunauksen. Sanon vaan monella että terve menoa helvettiin kun ette minua ole koskaan auttaneet. Miksi teidät siunaisin taivaaseen kumma vaan kun tajuavat ne kuolevansa ja haluavat viimesen voitelun. Ja tämä on tosi tulevat ihan kaikki kynnelle kykenevät vielä viimesen kerran moikkaamaan. Meni siinä keravalla pyöriessäni monia tuttujani ihan käsiin kuolivat monetkin. Näkykin tulevan uusi omahoitajani J. töihin äsken toivotaan nyt että olisi sillä hyvää kerrottavaa minulla lääkärin palaverista mikä oli eilen. Kun lääkäri alkoikin nikottelemaan kun lääkkeistä puhuttiin ja sanoin suoraan etten taida niitä syödä uudessa paikassa. Toivotaan nyt ettei tyssää uuteen paikkaan meno on se paikka minulle tuttu entuudestaan ja ainoa paikka missä olen saanut inhimillistä kohtelua osakseni. Voin sinne lähteä ja startata sieltä omaan asuntoon mikä on minulla tavoitteena onhan oma asunto aina oma. Olenhan näissä paskapaikoissakin ollut monessa vuosia. Kun en ola asuntoa saanut mistään keravalle olisin ehkä muuttanut asumaan syntymäkaupunkiini olisihan siellä ollut tuttujakin minulle. Kumma kun koneelle kirjoitan väleillä näkyy teksti tuolla jossain näytöllä yhtenä pötkönä on sitä vaikea lukea sieltä. Nyt juon vielä toisen kupillisen inkivääri, sitruuna teetä, hunajalla mitä pitääkin minun hakea lisään kaupasta. Menen aamusta kaupoille pyörällä ostan jotain pientä ettei rahaa kulu liikaa on minulla maksuja tulossa muutamat mihin pitää rahani riittää. Lähtisi nyt oma koneeni pelaamaan ja lataus loppuisi siitä automaattisesti. Sanoi kyllä kaverin isä puhelimessa että antakaa sen koneen ladata loppuun. On kone hereillä niin sanotusti kun tuli siihen uusi teksti ODOTA näytölle. Annan nyt sen ladata loppuun asti, käytän tätä osaston konetta kun tämä vapaa on. Onneksi on minulla töissäkin mahdollisuus koneen käyttöön. Kun siellä aikaa jää siihen kun on minulla helpot duunit töissä. Tiskaan astiat ja keitän kahvit lakasen lattian ja pyyhin pöytiä siinä on hommani ulkotöiden keittiöllä. Nyt on ollut taas ylimääräistäkin hommaa kun ovat tuoneet kukkapurkkeja sekä puutarhan tarjottimia mitkä pitää pestä ekaksi käsin ja sitten vielä koneella. Siksi pestä ne täytyy ettei tartu mitään pöpöjä toisista kasveista ja toki onhan ne siistejäkin silloin pesun jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...