keskiviikko 16. kesäkuuta 2021

Töissä olen työsalin koneella olin aamusta punttisalilla tuli tehtyä hyvät treenit olin salilla noin 45 minuuttia tein monia liikkeitä.

Sain astiat koneeseen ja lakastua tulikin kyllä juuri laitoshoitaja siivoamaan ulkotöiden keittiötä. Avasin juuri keittiön koneen ja aloin kirjoittelemaan tarinaani. Hyvä että on täällä tietokone ja osastolla myös kun oma koneeni pätkii, lataa se taas monta päivää jo on ladannut kaverini katsoi eilen illalla konettani. Mutta emme saaneet sitä pelaamaan kysyi kaveri puhelimessa isältäänki neuvoja, isänsäkin oli sitä mieltä että antaa vaan ladata koneeni. On taas vointini hyvä kun nukuin eilen illasta aikasin heräten muutaman kerran yöllä. Kusin sorsan taas täyteen mutta en mennyt illasta enään vessaan vaan kusin sorsaani siksi että saan pidettyä ylhäällä juomiset ja yölliset kusemiset. Olin salilla tänään noin 45 minuuttia vedin hyväöt treenit aloitin säkillä nyrkkiä ja monoa lämpeää siinä kunnolla. Sitten tein jalkoja prässillä sekä tangolla hauiskääntöjä siitä. Otin penkkiä leveällä ja kapealla otteella. Muutmaat sarjat sitä tein, siitä hauiskäänmtöä käsipainoilla sekä olkapäitä käsipainoilla. Vatsaakin tein nostellen telineessä jalkoja parit sarjat sitäkin tein. Tein, myös hauista ja käsivarsia vasta otteella. Pitää noita pikkulihaksia tehdä myös käsivarsissa on niin pienet lihakset että niitäkin täytyy tehdä välillä. Tekihän todella hyvää treenit taas tänään olikin muutamat päivät taas taukoa salilta kun on ollut muuta ohjelmaa. Pitää minun saada toi olantasapiini 20 mg pois listoilta, kun menee vatsani siitä ihan pilalle toimii vatsani miten sattuu välillä ruikulilla ja taas kovalla syön kyllä siihen pegorionia mutta en sitten tiedä onko sillä mitään vaikutusta. Kun oli tossa edessä hampaat sain sain syötyä omenatkin millä vatsani toimii hyvin pari omenaa päivässä pitää vatsan toiminnassa. Tuli mukava laitos siivooja hommiin salille, ei se ole moksiskaan että työskentelen täällä koneella, toiset passittaa minut ulos siksi aikaa että saavat siivottua. Toki on täällä paikat hyvässä kunnossa kun siivoan minäkin lakasen lattian ja pesen tasot ja pöydät. Nyt odotan silmälääkäriä sekä hammaslääkäriä on ne tärkeät minulle. Vaadin erikoislääkärin silmilleni en luota noin tärkeässä asiassa mihinkään puoskariin. Nyt kuselle tohon toiselle puolelle missä on meidän vessa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...