perjantai 11. kesäkuuta 2021

Pyöräni oli hävinnyt kun viikon olimme riennoissa poikieni kanssa. Sanoin jos ei pyörä löydy kahteen tuntiin lähtee Abacci liikkelle no tuntiin poikani toi pyöräni mestoille. Ketjun heiluttelija prisman kaupoilla kusipää Elviksen kansa se istui Elvis valehteli yhtenä minulle 8 vuoden pakkohoitoa ja 5 vuotta pahoja hoitomestoja.

 On osastolla hienoja pyöriä nopsa merkkisiä kyllä niillä kelpaa ajella on ne onneksi tuokka pyöräkellarissa ja vielä lukossa molemmat. Vaikka eihän tommoiset lukot pitele rosvoja nistin paskathan noita fillareita vievät paljon.

Mekin olimme poikien kanssa riennoissa tulimme mestoille olikin hieno feltin pyöräni lähtenyt silloin suutuin todella sanoin pojille jos se pyörä löydy kahteen tuntiin lähtee Abacci liikenteeseen. Antakaas olla tulivat kundit takasin tuntiin fillarini kanssa.  Oli siitä pikkulukko viety minä vaan luotin ettei kukaan uskalla minulta viedä mitään. Kun on semmoisilla paskanen loppu kun saan varmaan syyllisen kiinni.

No hain Lunberin pojilta uuden lukon kunnon pitkän riippu lukon millä voin myöskin kolauttaa jotain sekopäätä. 

Niin kun sekin kaveri kuka Elviksen kanssa istui prisman penkillä. Elvis valehteli yhtenä minulle vuosien tuomion hupia,  kostoa kaikille saatanoille sen olen päättänyt että kärsitte kunnolla elinaikananne. JUMALA  teitä rankasee ihan kaikkia. Saisitten vaan kokea saman kidutuksen minkä minä olen joutunut kokemaan. 

Tulikin Elviksen kaveri perässäni ulos riippulukkonsa kanssa alkoi se uhoamaan lukolla että hän lyö minua sillä isolla lukollaan. Kävelin siitä sisään katselin vartijoita ei näkynyt missään. Heilui kaveri siinä ison lukkonsa kanssa. Minä en sekopäätä viitsinyt kolauttaa kun Elvis olisi taas päässyt valehtelemaan minusta että aloitin lukollani lätkimään kaveriaan.

Kehui kaveri että oli hän hammpu yhdistyksen puheenjohtaja. Menin kalevan uuteen ravintolaan turkkilaiseen avasin koneeni siellä ja yritin tavoitella sekopäätä ketjun heiluttelijaa. 

Olisin halunnut itse kostaa sille sen minun nöyryyttämiseni. Olisin voinut sen hoitaa kunnon lukollani. Mutta annoin asian hautua,  mitä sitten Elvis oli sille laulanut minusta. Kun muuttuikin ketjun heiluttelijan tyyli täysin oli se ostamassa nahkarotsiani sanoin etten myy sitä kun sen olen lahjaksi saanut.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...