lauantai 7. toukokuuta 2022

Kysyin uudelta nuorelta hoitaja tytöltä saako se meistä raporttejaan kirjoitella sanoi saavansa vaikkei se tiedä mistään mitään. On pirun vaarallista mitään kirjoitella kun lääkärit menee niiden kirjaamisien mukaan.

On kyseinen tyttö vissiin vasta 22 vuotias eikä se tiedä elämästä yhtään mitään. Ja kun ei tunne yhtään minuakaan ei silloin pidä mitään kirjoitella ihmisistä. On se saatanan vaarallista että joku tyhjäpää hoitaja kirjoittaa raporttejaan, jos ei ole mitään annettu ja luulee tietävänsä jotain ihmisten elämästä. Enkä puhu tästä kyseisestä tytöstä vaan yleensä hoitajista, ketkä eivät ole monetkaan mitään älyn jättiläisiä ainakaan kellokoski ohkolassa. Ja monessa muussa paikassa olleena ja ihan kauheuksia kokeneena. Ohkolassa määräsi venäläinen mieslääkäri suomalaisten hoitajien puheilla kuulemma, minulle myrkky lääke LITIUM minkä pitoisuudet se nosti 1800 mg asti. Myrkkyä se oli niin sairaaksi siitä LITIUMISTA 1800 mg tulin. En nyt tähän toista mitä sairauksia siitä minulle tuli. Firmani vaan ihmettelee mikä oli henkilökunnan motiivi sairastuttamiseeni LITIUM 1800 mg myrkyllä. Älkääkö vaan selittäkö että se on lääke se on täysin myrkky millä ihmisten elämä pilataan. Minäkin olen ollut hoidossa pojan äidin aiheuttaman masennuksen takia ja viinapirun minua riivatessa jo 80 luvulta yli 40 kertaa eikä minua ole koskaan lääkitty näin sairaaksi, kun tällä kolmen vuoden hupireissullani. Muttei olekkaan koskaan ollut venäläisiä lääkäreitä talossamme. Mikä luulisitte olevan motiivi meidät sotilaat myrkyttää sairaaksi. Vanhaa liittoa on enää niin vähän jäljellä sanoi suomen riskeimpiä vangin vartija nelin kertanen suomen mestari kiekon heitossa serkkuni poika M.K. Mutten sieltäkään puolelta alkanut apua saamaan, ei välitä minusta edes sukulaiset. Tuntuu että taistelen yksin tuulimyllyjä vastaan. Luulin että blogini kirjoituksilla saan ihmiset takajaloilleen niin sanotusti, suomen mielentarveys ja päihde puolella ainakin. Ja toki muillakin sairaanhoidon aloilla olen saanut suomessa ottaa niin paljon pahaa vastaan ihmisiä autellessani monessa paikassa olleena. Olen tutkintaani tehnyt kymmeniä vuosia kyseisissä paikoissa olen kirjoittanut kaikki kynällä mitään lisäämättä ja mitään pois jättämättä. Blogiini en ole vielä voinut kirjoitella asioista nimillä ja paikoilla viimeseen asti. Vielä kerran mitä on suomalaiset hoitajat että heidän puheilla vieras venäläinen mieslääkäri määrää myrkky LITIUIM 1800 mg lääkkeen minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...