maanantai 9. toukokuuta 2022

Kylillä käyty pyörällä heitin lenkin mukava on polkea vaikka talon pyörä aika romu on.

Heitin pienen lenkin kylillä talon pyörällä en kaupoille mennyt kun on vatsani pilattu lääkkeillä. En voinut ottaa riskiä että pitää kesken jättää kaupassa käynti. Kun vatsani toimii lääkkeiden takia miten sattuu. aripipratzol 20 mg ja toinen illasta olantsapiini 10 mg. Pitoisuudet ovat pienet mutta vatsani ne sekoittaa toimii vatsani miten sattuu. Olantsapiini on minulle pahinta vatsalleni sen tiedän kokemuksesta. Olen pakotettu lähtemään talosta elleivät lopeta minulta lääkkeitä, mitä en tarvitse ja mitkä pilaa terveyttäni. Olen monessa paikassa sen näyttänyt etten lääkkeitään tarvitse sylkemällä lääkkeet vessanpyttyyn. Ja henkilökunta on pitänyt minua lääkkeellä terveenä. Mikä on ristiriitanen asia, miksi siis pakottavat hoitajat syömään minun lääkkeitään mistä sairastun pahasti. Mikä perkele on henkilökunnan motiivi siihen, täytyy olla jotain outoa semmoisissa ihmisissä ketkä sairastuttavat ihmiset lääkkeillä. Täälläkin sanoi uusi hoitaja minulle kun sanoin sille että katso kun käteni vapisee, sanoi se minulle että lääkkeissä on hyöty ja haittapuolet. Miettikää viitsii se minulle tollaista puhua minä ollut aina kun terveyden perikuva linnoissa 12 kertaa lusineena erikoishommissa ollen. Ensimmäisinä aloin asentamaan kolmosantenneja suomessa. Kovaa treenaten aina pitäen kunnostani huolta ja tällä reissulla myrkyttivät minut sairaaksi venäläistä mieslääkäriä käyttäen Ohkolan sairaalassa missä olin hupia kiinni. Määräsi venäläinen lääkäri minulle LITIUM lääkkeen minkä pitoisuudet se nosti vaaralliselle tasolle 1800 mg. Lukekaa jengi tarinaani Ohkolan reissustani miten sairastuttivat minut kolme vuotta sitä tekivät. Ja LITIUM 1800 mg kuulemma suomalaisten hoitajien puheilla. En nyt toista enempää tähän asiaa sairastuttamisestani lääkkeillä. Miksi näin oli ja aloittivakin sodan venäläiset Ukrainassa sen jälkeen. On nämä asiat niin vakavia ettei voi siitä liikaa puhua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...