sunnuntai 8. toukokuuta 2022

Päivä taas niin sanotusti lusittu mitä tämä pakkolääkitys on. Mikä on minun kohdallani turhaa en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä pitkällä hupituomiollani.

Jumpat tehty aamusta pyykit pesty ja pyöräilty talon romulla pyörällä. Kävin kylillä katsomassa jengin touhuja kapakan luona ja tanssipaikan katsastin siellä ei ollut toimintaa. En kaupoille mennyt tänään käyn huomenna aamusta kaupoilla lupasin pojille kahvit ja pullan tarjota. Kaveri tuli risteilyltä naisensa kanssa, toi se suklaa rasian minulle tuliaiseksi. Se oli siltä mukavasti tehty ostan sille huomenna energiajuoman ja tarjoan pulla kahvit maidolla minkä myös ostan kaupoilta. Soitin eläkkeellä olevalle ulosottomiehelle puhuimme niitä näitä tarvitsen edunvalvontaan apua mikä minulle vääryydellä laitettiin ja mitkä lypsi perintörahani. Purettiin valvonta 13 vuoden jälkeen minkä olin hupia kiinni pahimmissa paikoissa. Menimme hoitajan kanssa oliko se nyt maistraatti Hyvinkäällä muija piipitti että nyt se puretaan kun hän näkee minut siinä paikalla. Sanoin naiselle että miksi nyt sen purat kun tilini olette tyhjentäneet. Tilini oli lypsetty nolliin, vuosia oli minulla hyvin rahaa tililläni, mutta kun siviili häämötti meni kaikki isäni isolla työllä ansaitsemansa perintö rahani. Miksi minua rääkätään kaikella tavalla on JUMALANI KOSTO IHMISKUNNALLE HIRVEÄ. Tulette sen vielä kokemaan on JUMALALLANI rajansa ja kun se ylitetään kosto on hirveä. Ikuinen kiirastuli ei ole mukava paikka teille vääryyttä minulle tehneille. No nyt menemme näillä olen vapaaehtoisessa paikassa ainoa miinus on pakkolääkitykset, minulla kevyt lääkitys aripapratzol 20 mg aamusta ja olantsapiini 10 mg illasta on ne minulle täysin turhia lääkkeitä. Eipä noi muuten vaikuta minuun mutta psyykettäni ne koettelee pakosti ottaessa ne. Isäni teki suojakoti yhdistykselle ilmasta valvojan työtään oman työnsä ohella. Jäi isältäni Martti Hyvöseltä pieni perintö mikä minulta vietiin rosvojen ja edunvalvonnan kautta kaikki. Tätini perinnöt panin menemään auttaessani huume poikia ja muitakin ihmisiä syöttäen juottaen ihmisiä. Tätini uhrasi elämänsä hoitaessaan sotaveteraani Invalidia isoisääni kotona mummon mökissä hautaan asti. Hoiti tätini vielä mummon mökissään niin kauan kun se jaksoi. Tätini ja isäni olisivat minulle jättäneet isäni rivitalo pätkän ja tätini mummon mökin ja kerrostalo kiinteistönsä. Kun minulla ei asuntoa ollut mutta siskoni pani kaikki rahoiksi. Selittää vaan siskoni että kaikki on mennyt lain mukaan. Ei todella mennyt en ollut edes perunkirjoituksissa kummassakaan isäni enkä tätini. Olisin pankin kanssa tehnyt diilin kiinteistöistä ja maksanut muut ulos asunnoista ja mökistä. On elämäni ollut asunnosta kiinni vuosia olisin mummon mökin pitänyt muistona suvusta. Mutta kaikki on mennyttä siskoni on niin kylmä ihminen oltava kun ei minua yhtään ajattele miten olen vuosia kärsinyt pahimmissa paikoissa lusineena. Linnoissa viihdyin mutta kusettivat minua kaikki hullujen huoneelle. Onneksi on ollut uskon soturini kuulolla vuosia katsotaan nyt mitä vielä jatkossa seuraa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...